Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące parkingu


 

 Po co mam pobierać bilet z parkometru jak i tak pierwsze 90 minut jest darmowe?

  • Bilet pobrany z parkometru i umieszczony przed przednią szybą uprawnia do darmowego postoju na parkingu przez 90 minut.

 

 Dlaczego muszę wpisywać numer rejestracyjny podczas pobierania biletu z parkometru?

  • Wpisanie numeru rejestracyjnego jest nieodzowne podczas postępowania reklamacyjnego w przypadku np.: gdy kierowca zapomniał umieścić w samochodzie   lub zgubił pobrany bilet i otrzymał wezwanie do zapłaty opłaty dodatkowej wystawione przez kontrolera, wówczas może ubiegać się o anulowanie  informując w reklamacji ,że pobrał bilet dla danego numeru rejestracyjnego.

 

 Otrzymałem wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej, ale przedtem pobrałem bilet , gdzie złożyć reklamacje ?

  • reklamacje można składać pod adresem https://parking.atpark.pl lub pocztą na adres: ATPark Sp. z o.o. Sp. k. 43-384 Jaworze, ul. Stokrotek 51

 

 Czy mogę parkować dłużej niż darmowe 90 minut?

  • Tak, można parkować dłużej, w tym przypadku należy uiścić odpowiednią opłatę w parkometrze.

 

 Po co te parkometry i zerowe bilety ?

  • System został wprowadzony by zapewnić miejsce parkingowe klientowi przyjeżdżającego na zakupy. Od wielu lat obserwowaliśmy, że parking przeznaczony dla klientów był wykorzystywany przez kierowców pracujących, czy mieszkających w śródmieściu. Kierowcy ci pozostawiali swe pojazdy na wiele godzin blokując miejsca parkingowe przeznaczone dla klientów.

 

 Czy nie prościej byłoby wprowadzić szlabany i system wydania biletów przy wjeżdżaniu na parking?

  • rozważaliśmy taki system, ale  ten rodzaj  jest  bardzo awaryjny oraz  przy obecnej ilości wjeżdżających na parking pojazdów mógłby stanowić dodatkowe obciążenie do i tak zakorkowanego centrum miasta.

 

Plan Galerii

RegulaminHotSpot

Regulamin Galerii

Polityka Prywatości

Galeria Pledan

43-430 Skoczów, ul. Fabryczna 9

e-mail .: info@pledan.pl  www.pledan.com.pl 

tel. 33 445 40 02